lørdag 26. mars 2011

LØRDAG!

I dag var jeg tidlig på an, Ronnie skulle være på Hægebostad halv 6 for å reise til Danmark på utdrikningslag! Vi var oppe ca. halv 4 og jeg var hjemme igjen halv 7-7. Gikk selvfølgelig å la meg litt igjen.

Nå er jeg oppe og har allerede bakt en kake til Årsmøtet i Åseral Bygdekvinnelag. Når jeg har levert den skal jeg ned til byen på shopping med mamma!

Tenkte jeg ville vise et til bilde av ganga. Nå har Ronnie laget ferdig døren son skal være foran sikringsskapet! Det blei skikkelig bra :) Han er veldig flink :)!

Legger også med et nytt spisebord spm jeg fikk kjøpe billig av en venninne.


Ikke sant det blei bra?? :)


Tenker kanskje å male litt på dette  bordet etterhvert.




Ellers må dere ha en flott helg :)


-Christin-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar